Päälle unohtunut sähköliesi kiehautti kattilan pohjan mustaksi Oulun Välivainiolla Maahisentiellä sunnuntaina aamuyöstä. Yksin kotona ollut nainen selvisi tilanteesta säikähdyksellä. Savua tuprusi asunnosta kerrostalon rappukäytävään. - Kaleva Plus, 12.3.2006

Kokkaavat naiset... Hah hah *kurlun kurlun* haa!

Vanha viidakon sananlasku tietää kertoa, että tie miehen sydämeen käy vatsan kautta. Käytännössä tämä siis tarkoittaa sitä, että naisen tulisi valmistaa miehelle ruokaa. (Tai mahdollisesti sitä, että kannibaalipäällikköpygmin on raadeltava naapuriheimon soturin vatsa ja kaivauduttava sitä kautta aina miehen rintakehään asti, josta hän raastaa irti miehen sydämen ja syö sen kaameasti hymyillen valkosipulin ja aromisuolan kera.)
 
Mutta kun... Naiset eivät vain osaa laittaa hyvää ruokaa.

Ei, älkää vielä sulkeko selainta ja rientäkö puhelimen ääreen kälättämään miesten fasistisesta pahuudesta ja kuukautisista luotettavimmalle tyttöystävällenne, rakkaat naislukijamme! Minä selitän kyllä.

Periaatteessa naisten ja miesten ruoanlaittotavoissa ei ole hirveästi eroa. On monia fiksuja ja kauniita naisia, joille vaikkapa pasta primaveran valmistus ei ole temppu eikä mikään. Ongelmat alkavat kuitenkin siinä vaiheessa, kun nainen kieltäytyy laittamasta kasvispastaan... pekonia.

Kyllä. Pasta primavera kaipaa sekaansa myös pekonia.

Ja... ihraa.

Älkää ymmärtäkö minua väärin. Tässä ei sinänsä ole mitään henkilökohtaista, mutta naiset... Vitt... Jättikö se saatanan huora todella min

Ja siksi naiset eivät...

Minä myös harjaan hampaani raa'alla pekonilla.

Minä olen niin yksin. Mutta toisaalta minulla on pekonivarastoni - ja ta-daa, mikäpä piristäisi yksinäistä iltaa paremmin kuin pekonista muovattu naisenkaltainen hahmo, jonka voi ottaa viereensä sohvalle ja katsella vähän tosi-tv-sarjoja?

Ihan oikeasti, mikä?

No jaa, ehkä pekoninaisen ottaminen sänk